Królicze pupcie - ozdoba wielkanocna


"Learn to knock first, we have a naked bunny in here"
                                                                                                                              (M.A.S.H; 1978)

Mam nadzieję, że żaden z Was, Czytelników, nie jest zanadto pruderyjny na dzisiejszy wielkanocny tutek i że żaden z Was nie odejdzie stąd zgorszony, ale po prostu nie mogłam się oprzeć, żeby nie zrealizować mojego pomysłu ;) Styropianowe formy najbardziej inspirują mnie właśnie na Wielkanoc, stąd pomysł na te urocze królicze pupcie. Jest to dekoracja w sam raz na półkę, parapet, czy kominek. I zdecydowanie potrafią wywołać uśmiech na twarzy kogoś, kto widzi je pierwszy raz ;) Moje króliczki to szaraczki, ale jak najbardziej zachęcam do tworzenia kolorowych wersji.
24 marca 2016          
stopień trudności: średni
czas wykonania: 1 h

Potrzebne będą:
  • styropianowe kule
  • farba w wybranym kolorze
  • filc w wybranym kolorze
  • wata
  • nóż
  • nożyczki
  • klej
  • pędzel
Sposób wykonania:
1. Styropianowe kule przecinamy nożem na połowę.

2. Zabezpieczamy podłoże. Malujemy obie części farbą i odstawiamy do wyschnięcia.

3. W tym czasie z waty wyrabiamy kulki, które będą ogonkiem króliczków (fachowo nazywanego omykiem).

4. Kulki przyklejamy na środku każdej pomalowanej półkuli.

5. Używając noża odcinamy ok 2 cm półkuli pod ogonkiem, aby utworzyć podstawkę. Można to zrobić przed malowaniem, akurat w moim przypadku pomysł jeszcze się kształtował w trakcie wykonania, stąd taka dziwna kolejność :)


6. Z filcu wycinamy uszy króliczków.

7. Uszka przyklejamy od spodu półkuli. Można je przykleić w różnym ułożeniu, aby każdy króliczek nabrał indywidualnego charakteru. Gotowe!

Do pobrania:

1 komentarz:

  1. Jeeej takiego pomysłu jeszcze nie widziałam ,a uwielbiam przeglądac pinteresta i kocham króliczki,chyba zrobię sobie podobne ich "kuperki" na półkę ,może wyjdą mi tak realistycznie że moje króliczki dadzą się nabrać xD

    Ps. Świetny blog !

    Pozdrawiam Aniela :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...