Pyrkon 2014 - minirelacja

Ostatnio dużo tu tego offtopu, aż postanowiłam zrobić osobną kategorię :) Nie mogłam się powstrzymać i chcę pokazać Wam kilka fotek z tegorocznego Pyrkonu. Jako wariatka na punkcie DIY zwracałam szczególną uwagę na stroje. Świetną zabawą jest odgadywanie postaci, jednak zwracałam też uwagę na tych, których cosplay'u nie poznałam, bo ich stroje również były bardzo ciekawe i pomysłowe. Spójrzcie sami!


Powiem szczerze, że w zeszłym roku bardziej mi się podobało, ale w tym również była fajna atmosfera. Udało nam się dostać na dwie prelekcje! Na resztę się nie wepchnęliśmy. Po okazyjnych cenach dostaliśmy z moim M. kilka książek - zniżki wynosiły nawet 50%. Kupiłam sobie "Metro 2034" i na dodatek dostałam w gratisie kalendarz. To był mocno męczący dzień - na nogach od 4:00 do północy, także miło mi się zasypiało ;)

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na strój :) O! - "Metro 2034" kilka dni temu zaczęłam czytać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mój egzemplarz Metra musi poczekać na odpowiednią okazję, bo na razie czytam inne rzeczy. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Haaa jaki Nazgul ! :D:D:D A Kapitan Hameryka coś taki mizerny :D

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...