Wąsate słomki


"Mr. Aragonés, I've been a fan of your cartoons, and your moustache."
                                                                                                                                                          (Futurama; 2010)

Buszowałam ostatnio po różnych sklepach internetowych z gadżetami i znalazłam takie śmieszne wąsrurki. Ale ludzie... zmiłujta się - 24 zł?! To niepotrzebny wydatek, lepiej zrobić je samemu! Jak z resztą wszystko inne ;) W związku z tymi nieznośnymi upałami, które pewnie jeszcze do nas wrócą, tutorial jak znalazł. Łyk ochłody przyda się bez wątpienia, a dodatkowo śmieszny element pozwoli rozbawić towarzystwo.

13 lipca 2014                   

stopień trudności: łatwy
czas wykonania: 10 minut

Potrzebne będą:
  • słomki z przegubem
  • kartka z bloku technicznego w kolorze czarnym (ja użyłam tylnej okładki ze zbindowanej książki)
  • nożyczki
  • ołówek
  • szablon wąsów
  • dziurkacz
Sposób wykonania:


1. Na czarnej kartce odrysowujemy kształt wąsów.

2. Wycinamy.


3. Na środku robimy dziurkę, używając dziurkacza.

4. Zakładamy wąsy na słomki i gotowe. Jeśli otwory są za duże, można usztywnić wąsy kawałkiem czarnej plasteliny.

Do pobrania:
- Wzór wąsów
- Wersja do wydrukowania (pdf)

W kolejnym tutorialu: Owocowy serwetnik

8 komentarzy:

  1. No proszę jak niewiele trzeba żeby zrobić fajny gadżet! Fajnie, że dzielisz sie takimi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko jest okazja, aby uchronić Was - czytelników przed zdzierstwem, to tym bardziej muszę się dzielić :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądają w sam raz na jakąś imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż typem imprezowym zdecydowanie nie jestem, tutorial faktycznie nieco taki wyszedł ;) To dobry pomysł na nową kategorię - od dziś w kategoriach głównych pojawi się zakładka "imprezowe". Dzięki za sugestię Livi :)

      Usuń
  3. Witaj Aniu, Twój blog jest mega :)) Nie widzę, gdzie mozna zaisac sie do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze dodawałam blogi manulanie na liście czytelniczej. Myślałam, że to wystarczy, ale dzięki Twojej sugestii dodałam już w pasku bocznym nowy widżet z obserwatorami, żeby było z tym mniej zachodu. Oprócz tego jest też przycisk Bloglovin'. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że gością na imprezie na pewno spodobają się takie rurki :) Genialne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki w końcu mam prezent ! :)

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...