Doniczki lvl 2 - tutorial w dwóch krokach


"Your interior decorating tips have always been appreciated, 007"
                                                                                                     (Skyfall; 2012)

Natknęłam się wczoraj na doniczki/osłonki w promocyjnej cenie i nie mogłam przejść obojętnie obok nich. Kupiłam trzy i zadowolona wróciłam do domu, bo mam zamiar nakupować ziół, żeby mieć w domku świeżą bazylię, tymianek i szczypiorek. Brakowało mi w nich jednak "tego czegoś", więc postanowiłam je trochę wzbogacić. A że ostatnio nie mam warunków, aby tworzyć nowe tutki, postanowiłam pomysł wrzucić tu, aby blog nie umarł śmiercią naturalną. Dlatego dziś bardzo ubogi tutorial, w zaledwie dwóch krokach, gdzie możecie podejrzeć jeden z milionów pomysłów na ozdobienie doniczek tak, aby jak najbardziej pasowały stylem do Waszego domu.

15 stycznia 2015        
poziom trudności: łatwy
czas wykonania: 5 minut

Potrzebne będą:
  • doniczki lub osłonki
  • ozdobna taśma klejąca
  • drewniane ozdoby z przylepcem           



Sposób wykonania:


1. Doniczkę oklejamy dookoła ozdobną taśmą.

2.  Doklejamy ozdobę na środku i gotowe. Już po wszystkim - dziękuję za uwagę, a teraz idę się schować ze wstydu za poziom tego tutka ;)

W kolejnym tutorialu: Idziemy na zakupy

2 komentarze:

  1. Od razu piękniejsze ;) a gdzie takie ozdoby drewniane dopaść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te serduszka akurat dostałam, ale kupiłam też podobne w chińskim ;)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...