Warto zajrzeć... cz.2

W dzisiejszym odcinku chcę Wam przedstawić twórczość kilku artystów, którzy tworzą bardzo ciepłe i swojskie dzieła, które można wykorzystać do dekoracji wnętrz np. w sposób, który prezentowałam tutaj. Zapraszam do obejrzenia galerii artystów, którzy urzekli mnie stylistyką i przytulnym domowym nastrojem swoich prac. Wystarczy wpisać nazwisko autora w wyszukiwarce grafiki.

Wybaczcie, że ostatnio mało się tutaj dzieje, ale mam sporo pracy ze względu na duży projekt, który przygotowuję na kwiecień. Nowe tutki, w dodatku wielkanocne pojawią się w przyszłym tygodniu, a w międzyczasie pozwólcie, że podzielę się z Wami moimi odkryciami.
            10 marca 2015                  

Jo Moulton

 

Warren Kimble

 

Thomas LaDuke

 

David Carter Brown

 

Kimberly Poloson

 

Pam Britton

 

Pat Fischer

 

Mary Ann June


Śliczne, prawda? W sam raz jako obrazek do kuchni lub motyw do ozdobienia przedmiotów techniką decoupage. Może zainspirują Was do stworzenia własnej dekoracji?

4 komentarze:

  1. Pam Britton i Mary Ann June ZACHWYCAJĄCE!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi najbardziej podobają się prace Davida Carter Brown i zaraz potem prace Kimberly Poloson

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające. A najbardziej przypadło mi do gustu ostatnie zdjęcie z pracami.

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...