Inspiracje miesiąca - marzec




Wielkanoc w tym roku szybciej, więc marzec będzie już oscylował wokół tematów jajek, zajączków, kurczaczków i baranków, a ponadto wiosennie, bo w końcu niedługo pożegnamy zimę.

Powracające ptaki

Choć kalendarzowo wiosna już zaraz ma wrócić, mrozy potrafią długo przytrzymać, szczególnie, że zima musi ponadrabiać zaległości i pewnie nie raz nam jeszcze się da we znaki (u mnie znów spadł dziś śnieg!). W te ostatnie mroźne dni warto wspomóc naszych ćwierkających i świergolących przyjaciół, aby na wiosnę dały koncert pełną parą. Już w lutym widziałam klucze ptaków powracających z ciepłych krajów, więc wkrótce zacznie się ten przyjemny wiosenny hałas. Dlatego w tutkach na początku marca przewijał się będzie motyw ptaszków, aby uczcić powracającą wiosnę ;)

 Wielkanoc

Wielkanoc w tym roku niemalże zbiegnie się z początkiem wiosny. Choć na dworze jeszcze niezbyt  wiosennie, można już wprowadzić nastrój cieplejszych i słonecznych dni do naszego wnętrza przy okazji świąt wielkanocnych. Wydmuszki, styropianowe formy, wytłaczanki do jajek, wieńce - wszystko to przyda się w dekorowaniu domu, ale tak naprawdę nie potrzeba wiele, aby stworzyć ciekawe i piękne ozdoby.



źródła: pinterest.com, artbarblog.com, prettylittlepieces.tumblr.com, indulgy.com, aliexpress.com

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wielkanocne dekoracje :). Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie to wygląda:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog:) trafiłam tu przypadkiem ale przejrzałam cały:) zapraszam do mnie na: zwalcznude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...