Moje pierwsze wygrane Candy!

Miałam już o tym napisać wcześniej, ale jakoś nie miałam okazji. Otóż, jakiś czas temu wzięłam udział w wiosennym Candy u Mulinki, która na swoim blogu zajmuje się testowaniem różnych produktów. Bardzo spodobała mi się włóczka i serwetki, które przewidziała na nagrody, więc zapisałam się od razu. Jakież było moje zdziwienie, gdy pewnego dnia zawitałam do niej i zobaczyłam swoje imię w poście z wynikami. Z radości krzyknęłam na cały dom! To moje pierwsze wygrane Candy, za które bardzo dziękuję organizatorce :)

A oto, co znajdowało się w paczuszce, którą otrzymałam:


Niestety bardzo mądry listonosz na siłę upchnął paczuszkę do skrzynki (przez ten wąski otwór), wobec czego wszystkie serwetki były bardzo pogniecione. Do zdjęcia udało mi się jednak je trochę wyprostować.

1 komentarz:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...