Wymianka truskawkowa - finał

Pierwszy raz wzięłam udział w wymiance i powiem szczerze, na pewno będzie ich więcej ;) Organizowała ją Marta z bloga O wszystkim/O niczym. Zarówno robienie paczki, jak i jej otrzymanie było niezwykłym przeżyciem. Na dodatek organizatorka idealnie trafiła w mój gust, bo wymianka była pod patronatem truskawek. Niestety, tak się przejęłam tą zabawą, że koniec końców nie zrobiłam zdjęcia tego, co wysłałam mojej parze, którą notabene była sama organizatorka (to poniżej pożyczyłam z jej bloga).

Paczka, którą otrzymałam była ogromna, a w środku cudo! Śliczny truskawkowy koszyczek - już go widzę w mojej przyszłej truskawkowej kuchni! Dodatkowo parę drobiazgów, w tym kilka pięknie wykonanych papierowych różyczek, na które już mam pomysł.


W mojej paczce z kolei był truskawkowy ocieplacz na kubek, zakładka oraz brelok z truskawką, truskawkowy peeling do ciała, dwa podgrzewacze o zapachu truskawek, czerwono-zielone przydasie oraz słodycze (obowiązkowo truskawkowe) - jak widać ani paluszkiem nie wyszłam poza temat :P.

1 czerwca 2014                   

2 komentarze:

  1. Cudne różyczki, a koszyk pozazdrościć
    Fajna sparawa taka wymianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z taką wymianą, sama radość :) Prezencik superaśny :)))

    OdpowiedzUsuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...