Pyrkon 2015 i cosplay Leeloo Dallas

Cześć wszystkim! W nocy wróciłam z największego i najbardziej barwnego konwentu w Polsce, żeby nie powiedzieć Europie - Pyrkonu, odbywającego się co roku w Poznaniu. Projekt nad którym pracowałam przez ostatni miesiąc wreszcie ujrzał światło dzienne i w stroju Leeloo paradowałam po terenie festiwalu, ciesząc przechodniów, którzy mnie rozpoznawali. Dla miłośników handmade to prawdziwy raj - setki cosplayerów strojach projektowanych od podszewki, z których każdy zwraca uwagę swoją pomysłowością i dokładnością wykonania, mnóstwo sklepów z ręcznie wytwarzanymi wyrobami (od breloczków, przez biżuterię, maskotki, aż do kompletnych strojów), w których miłośnik fantastyki znajdzie coś dla siebie. Tylko tutaj możecie podać sobie rękę z Chewbaccą, przybić piątkę z Finnem i Jake'm z Pory na przygodę, cyknąć selfie z Maleficentą i spędzić chwilę z grupą Avengers, czy usiąść na Żelaznym Tronie. Aż żałuję, że pojechaliśmy tylko na jeden dzień. Dzisiaj Pyrkonowo, zapraszam do przejrzenia mojej skromnej galerii, bo tyle się działo, że zrobiłam bardzo niewiele zdjęć.

26 kwietnia 2015               
 

Z moją siostrą, przebraną za księżniczkę Mononoke przy Bumblebee.
O 12:00 były już tłumy, z każdą godziną, wielbicieli fantastyki przybywało coraz więcej.
Wysłannik z Krypty 13 był rozłożony niedaleko naszego "obozowiska".
Tutaj fotka z czarownicą Kiki z filmu animowanego studia Ghibli.
Superbohaterowie jak z obrazka.
W oczekiwaniu na pierwszą prelekcję.
Moja siostra włożyła bardzo dużo pracy w swój strój, aby zadbać o każdy detal.
Moje nabytki - książka, torba płócienna, zakładki, piórnik i garść kostek.

Teraz tutoriale powinny się już pojawiać z normalną częstotliwością ;)

2 komentarze:

  1. Wysłannik z krypty 13 pozdrawia ;)
    Do zobaczenia na następnym Pyrkonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, hej! Jakiż ten internet mały. Do zobaczenia! :)

      Usuń

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...