Lista zakupów - wersja ścienna


"Man, it is so hard to shop for girls."
                                                                            (Przyjaciele; 1997)

Notes z listą zakupów to nieodzowne akcesorium perfekcyjnej, aczkolwiek zapominalskiej Pani Domu. Poprawność polityczna nakazywałaby napisać po ukośniku "Pana Domu", ale bądźmy szczere - facetów, którzy porywaliby się na tak ambitną rzecz jak zrobienie sobie takiej listy, można policzyć na palcach. A ja nie znam ani jednego. Wracając do tematu - w związku z tym, że wprost uwielbiam tworzyć przeróżne akcesoria, które samym swoim wyglądem zapraszają, aby je używać, postanowiłam zrobić sobie ścienną wersję takiego notesu. Wykorzystałam to, co miałam akurat pod ręką plus małą deseczkę z promocji na niecałe 5 zł. Czyż nie wygląda uroczo po mojej interwencji?

 28 stycznia 2015                 

stopień trudności: średni
czas wykonania: 1 dzień

Potrzebne będą:
  • drewniana deseczka
  • farba
  • pędzel
  • elementy ozdobne (ja wykorzystałam całe mnóstwo naklejek, taśmę Washi i serwetkę do decoupage'u)
  • notesik
  • sztywny paseczek (np. tektury, pianki EVA, plastiku) o 2 cm dłuższy niż grzbiet notesu (szerokość dowolna)
  • klej lub taśma dwustronna
Sposób wykonania:


1. Deseczkę malujemy na wybrany kolor, a następnie ozdabiamy wg uznania. Mnie zawsze urzekała stylistyka z syndromem kawaii i pin up, a tu połączyłam te dwa style i nie mogę się na nią napatrzeć


2. Pasek do podtrzymywania notesu przyklejamy do deseczki. Klejem smarujemy jedynie końce paska - środkowa część, długości odpowiadającej notesikowi, musi pozostać swobodna, aby wsunąć za nią okładkę.


3. Tylną okładkę notesika wsuwamy w otwór za paskiem.

4. Można dodatkowo przywiązać do deseczki sznurek z długopisem, aby zawsze mieć pod ręką coś do pisania. Gotową deseczkę wieszamy na ścianie.

Do pobrania:

W kolejnym tutorialu:Dziecięcy Karnawał

6 komentarzy:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...